NAJČEŠĆA PITANJA I ODGOVORI
- IGRE NA ZAHTJEV -
1. ŠTO JE ASISTENT PONUDA?
Odlučili smo proširiti našu ponudu s igrama koje ste zatražili putem našeg online asistenta! Svaku zatraženu igru koju pronađemo kod naših dobavljača, objavit ćemo kao dio ove Asistent ponude gdje ju možete zatim naručiti, kao i svi drugi koji su također zainteresirani za tim naslovom. Za razliku od naše standardne ponude, igre i proizvode koji su dio Asistent ponude nemamo na stanju u našem skladištu, već ih naručujemo od naših dobavljača nakon vaše narudžbe. Kako će proces dostave zbog toga biti duži (1-2 tjedna), odlučili smo sniziti cijene svih proizvoda koji su dio te ponude.
2. KOJE SU IGRE DIO ASISTENT PONUDE?
Igre i proizvodi koji su objavljeni kao dio ove ponude naglašeni su uz pomoć vizuala šešira u donjem desnom kutu svake slike tog proizvoda. Također, u opisu proizvoda naglašena je poruka kako je ovo dio posebne ponude s linkom na ovaj F.A.Q. Također, kada vam se u košarici nalazi proizvod iz ove ponude, na vrhu stranice košarice i stranice za ispunjavanje informacijama o plaćanju i dostavi nalazit će se obavijest: “U vašoj košarici nalazi se proizvod iz ‘Asistent Ponude’. Provjerite o čemu je riječ ako niste upoznati s ovom ponudom”
3. Kada mogu očekivati svoju narudžbu?
Odmah nakon zaključavanja narudžbi za taj dan, mi pokrećemo proces dovođenja naručenih proizvoda. Kako su ovo narudžbe po zahtjevu, vrijeme potrebno za dostavu je malo duže nego kod standardnih dostava iz naše stalne ponude. Očekivano vrijeme dostave proizvoda s ove nove ponude je između 1-2 tjedna. Baš zbog tog dodatnog čekanja, odlučili smo sniziti cijene svih proizvoda koji se nalaze na toj ponudi.
4. ŠTO SVE MOGU ZATRAŽITI putem online asistenta?
Putem online asistenta možete zatražiti društvenu igru, bilo da je u pitanju board game, RPG, TCG ili neki specifičan dodatak za igranje. Uz to je moguće zatražiti i geek merch – od figura, igračka pa sve do postera. Ako uspijemo pronaći vaš zahtjev, ponuda za taj proizvod bit će objavljena na LostPointu.
5. kada će moj zahtjev biti dostupan u ponudi
Odmah nakon što primimo Vaš zahtjev, krećemo s potragom za željenom igrom kako bi ju što prije doveli u našu novu ponudu. Što se tiče potrebnog vremena, ovisi o stanju željenog proizvoda kod naših dobavljača – može se pojaviti već isti tjedan, a možda će biti potrebno malo više vremena. Neovisno, primit ćete e-mail notifikaciju kada ponuda za vaš proizvod stigne na LostPoint.
6. KOLIKO ČESTO SE AŽURIRA TA PONUDA?
Svaki ponedjeljak i četvrtak će se na LostPointu pojaviti nova lista pronađenih proizvoda koji se temelje na vašim zahtjevima s jasno naglašenim vremenskim periodom trajanja ove ponude na vrhu cijele liste.
7. MOGU LI ZATRAŽITI POVRAT NOVACA?
Naravno! Kao i s narudžbama iz naše standardne ponude, možete zatražiti povrat novaca (bilo zbog oštećenja nastalog prilikom dostave ili bilo kojeg drugog razloga) pod uvjetom da niste svojevoljno otvorili proizvod ili skinuli zaštitnu foliju.