NAJČEŠĆA PITANJA I ODGOVORI
- IGRE NA ZAHTJEV -

1. ŠTO SVE MOGU ZATRAŽITI putem online asistenta?

Putem online asistenta možete zatražiti društvenu igru, bilo da je u pitanju board game, RPG, TCG ili neki specifičan dodatak za igranje. Uz to je moguće zatražiti i geek merch – od figura, igračka pa sve do postera. Ako uspijemo pronaći vaš zahtjev, ponuda za taj proizvod bit će objavljena na LostPointu.

2. kada će moj zahtjev biti dostupan u ponudi?

Odmah nakon što primimo Vaš zahtjev, krećemo s potragom za željenom igrom kako bi ju što prije doveli u našu novu ponudu. Što se tiče potrebnog vremena, ovisi o stanju željenog proizvoda kod naših dobavljača – može se pojaviti već isti tjedan, a možda će biti potrebno malo više vremena. Neovisno, primit ćete e-mail notifikaciju kada ponuda za vaš proizvod stigne na LostPoint.

3. KOLIKO ČESTO SE AŽURIRA TA PONUDA?

Svaki ponedjeljak i četvrtak će se na LostPointu pojaviti nova lista pronađenih proizvoda koji se temelje na vašim zahtjevima, a ta lista će biti dostupna samo tijekom spomenutih dana. To znači da će mogućnost narudžbe tih proizvoda jedino biti dostupno tijekom ponedjeljka i četvrtka.

4. KOLIKO DUGO ĆE MOJ ZAHTJEV BITI DIO PONUDE?

Ako se vaša željena društvena igra ili geek merch nalazi na novoj ponudi, ona će biti dostupna svaki ponedjeljak i četvrtak tijekom sljedećih 30 dana ili do trenutka promjene stanja željenog proizvoda kod naših dobavljača.

5. Kada mogu očekivati svoju narudžbu?

Odmah nakon zaključavanja narudžbi za taj dan, mi pokrećemo proces dovođenja naručenih proizvoda. Kako su ovo narudžbe po zahtjevu, vrijeme potrebno za dostavu je malo duže nego kod standardnih dostava iz naše stalne ponude. Očekivano vrijeme dostave proizvoda s ove nove ponude je između 1-2 tjedna. Baš zbog tog dodatnog čekanja, odlučili smo sniziti cijene svih proizvoda koji se nalaze na toj ponudi.

6. MOGU LI ZATRAŽITI POVRAT NOVACA?

Naravno! Kao i s narudžbama iz naše standardne ponude, možete zatražiti povrat novaca (bilo zbog oštećenja nastalog prilikom dostave ili bilo kojeg drugog razloga) pod uvjetom da niste svojevoljno otvorili proizvod ili skinuli zaštitnu foliju.