NAJČEŠĆA PITANJA I ODGOVORI

1. KADA MOGU OČEKIVATI SVOJU NARUDŽBU?

Svaka narudžba ostvarena tijekom radnog dana (PON-PET) do 13:00 predaje se isti dan našem kooperantu koji je zadužen za dostavu. Ako ste odabrali klasičnu dostavu (30KN), vaša pošiljka bi trebala biti u vašim rukama do pet radnih dana (u praksi je manje od pet radnih dana, ali uvijek postoji šansa za pojavljivanje nepredvidivih problema prilikom dostave).

1. Što napraviti u slučaju upisa krivih informacija za dostavu?

Ako uočite da ste upisali krive informacije za ispravnu dostavu, nazovite nas što prije na broj telefona +385 91 900 7862 kako bi na vrijeme ispravili informaciju prije slanja narudžbe.

2. Mogu li naručiti proizvod ako ne živim na području Hrvatske?

LostPoint.hr trenutno obavlja svoju djelatnost na području Republike Hrvatske što znači da proizvode s web stranice LostPoint.hr jedino može naručiti osoba iz Republike Hrvatske. U slučaju promjene u ovom segmentu, obavijestit ćemo sve putem društvenih mreža, ali i na ovoj web stranici.

3. Mogu li zatražiti povrat novaca?

Naravno. Za svaki proizvod kojeg ste naručili od nas možete zatražiti povrat novaca (bilo zbog oštećenja nastalog prilikom dostave ili bilo kojeg drugog razloga) unutar četrnaest dana pod uvjetom da niste svojevoljno otvorili proizvod ili skinuli zaštitnu foliju (u slučaju da proizvod dolazi sa zaštitnom folijom). Više informacija o povratu novaca možete pronaći pod uvjetima poslovanja web trgovine LostPoint.

4. Na kojem jeziku su društvene igre i ostali proizvodi?

Sve igre i dodaci na web trgovini LostPoint.hr su primarno na engleskom jeziku. U slučaju da je neki proizvod na drugom jeziku, ta informacija će biti jasno naglašena na njenoj prodajnoj stranici.

5. Želim znati više o proizvodima koji će biti dostupni na LostPoint.hr.

Redovno naručujemo nove proizvode kako bi povećali ponudu na našoj web trgovini, a dodatne informacije o nadolazećim proizvodima možete pronaći na našim društvenim mrežama Facebook, Twitter i Instagram, ali i prijavom na naš newsletter.

6. Imam prijedlog za LostPoint!

Veselimo se vašim idejama kako dodatno unaprijediti LostPoint.hr s novim proizvodima, ali i značajkama! Sve prijedloge i ideje možete poslati na e-mail adresu info@lostpoint.hr

7. Postoji li opcija osobne primopredaje?

Ako ne želite čekati dostavu Vaše pošiljke, možete prilikom kupovanja odabrati opciju osobne primopredaje kod našeg sjedišta u Zagrebu (Zagrebačka cesta 192). Nakon plaćanja, primit će te potvrdu narudžbe na Vašu odabranu e-mail adresu, ali i dodatne informacije o preuzimanju Vašeg paketa. Osobna preuzimanja moguća su samo tijekom radnih dana (PON-PET) od 09:00-19:00 uz prethodnu najavu na broj +385 91 900 7862.

8. ŠTO JE BOOSTER DOSTAVA?

Htjeli smo vam dodatno približiti ideju kupovanja manjeg broja booster paketića preko web shopa zbog čega smo odlučili ponuditi dodatnu opciju dostave pod imenom “Booster Dostava”. Svi koji u svoju košaricu stave do tri boostera, automatski će na ponudu dobiti dodatnu, jeftiniju opciju dostave. Naime, ta opcija bit će jedino biti dostupna pri narudžbi TCG boostera i pod gore spomenutim količinskim uvjetom.

9. ŠTO JE EXPRESS DOSTAVA?

Svi koji ostvare narudžbu do 13:00 radnog dana i odaberu opciju Express Dostave, trebali bi primiti svoj paket već sljedeći radni dan. 

10. KAKO DO BESPLATNE DOSTAVE?

Svi koji u košaricu stave proizvode čija sveukupna cijena iznosi više od 700 KN, ostvarit će mogućnost besplatne dostave. Ta opcija će se automatski uključiti pod spomenutim uvjetom.

11. Primio/la sam kupon sa svojom narudžbom?

U vašem naručenom paketu može vas dočekati jedinstveni kupon kojeg možete iskoristiti na svojoj sljedećoj LostPoint narudžbi kako bi spustili cijenu cijele narudžbe za postotak naveden u zahvalnici. Taj kupon se može iskoristiti samo jednom. Također, on se ne može iskoristiti zajedno s drugim dostupnim kuponima ili na proizvodima koji su trenutno na popustu.